Nya tag.


Godkväll.
Himlans vad dålig jag är att uppdatera bloggen.
Men just nu går nästan all tid till jobbet och efter det till min familj. Sedan finns det ingen tid över alls.

Den här helgen har jag varit ledig tillsammans med Nellie, pappan i hushållet har jobbat 2 dygn :(
Igår började vi dagen med att shoppa i Örebro tillsammans med tjejerna Gustafsson. Sedan lämnade jag Nellie hos farmor och farfar, där sov hon inatt. Jag var på 30-årsfest igårkväll, var riktigt trevligt :)
Efter jag hämtat min skatt imorse så åkte vi till Linde och badade tillsammans med tjejerna Gustafsson.
Har haft det planerat i flera veckor men sjukdomar har satt käppar i hjulen. Alla tjejerna uppskattade det väldigt mycket :)


Vad tycker ni? Skulle den passa min bebis? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback